Skip to main content

Zuzendaria

 

Osaketa: 

  • Artezkaritza Kontseiluak aukeratzen du Barne Araudian zehazten den prozeduraz. 

Funtzioak: 

  • Urteko Plana Artezkaritza Kontseiluari proposatzea, hark aintzat hartu ondoren Batzar Nagusira eraman dezan
  • Plan Estrategikoa Artezkaritza Kontseiluari proposatzea, hark aintzat hartu ondoren Batzar Nagusira eraman dezan
  • Urteko Memoria egitea eta Artezkaritza Kontseiluan hark aintzat hartu ondoren Batzar Nagusira eraman dezan
  • Hezkuntza Proiektuaren planteamendua, Proiektu Curricularrarena eta hezkuntza jarduera koherenteak izan daitezen zaintzea
  • Gerentearekin elkarlanean, ikastolaren bideragarritasun ekonomikoa zaintzea
  • Zuzendaritza Taldea dinamizatzea
  • Oro har, ikastolaren funtzionamendu orokorraz arduratzea
  • Artezkaritza Kontseiluaren esanetara beti ere, hark agindutako eginbideak betetzea

 

Zuzendaritza Talde Eragilea

 

Osaketa:

  • Zuzendaria bera
  • Gerentea
  • Lau ikasketaburuak: Haur Hezkuntzakoa, Lehen Hezkuntzakoa, Bigarren Hezkuntzakoa eta Batxilergokoa.

Funtzioa:

  • Plan Estrategikoetan eta Urteko Planetan zehazten diren lanak betearaztea

 

Haur Hezkuntzako Zuzendaritza Taldea

 

Osaketa:

  • Ikasketaburua
  • Haur Hezkuntzako koordinatzaile pedagogikoak

Funtzioa:

  • Hezkuntza Proiektuaren planteamendua, Proiektu Curricularrarena eta hezkuntza jarduera koherenteak direla zaintzea
  • Etapen arteko koordinazioa ahalbidetzea
  • Etaparen funtzionamendu orokorraz arduratzea

 

Lehen Hezkuntzako Zuzendaritza Taldea

 

Osaketa:

  • Ikasketaburua
  • Lehen Hezkuntzako koordinatzaile pedagogikoak

Funtzioak:

  • Hezkuntza Proiektuaren planteamendua, Proiektu Curricularrarena eta hezkuntza jarduera koherenteak direla zaintzea
  • Etapen arteko koordinazioa ahalbidetzea
  • Etaparen funtzionamendu orokorraz arduratzea

 

Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko Zuzendaritza Taldea

 

Osaketa:

  • Ikasketaburua
  • Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko koordinatzaile pedagogikoak

Funtzioa:

  • Hezkuntza Proiektuaren planteamendua, Proiektu Curricularrarena eta hezkuntza jarduera koherenteak direla zaintzea
  • Etapen arteko koordinazioa ahalbidetzea
  • Bi etapa horien funtzionamendu orokorraz arduratzea