
Seigarren mailako ikasleak idazmenak nola aberastu ikasten aritu dira bigarren ebaluazioan. Lanketari amaiera emateko eta ikasitakoa praktikan jarriz, oparitzeko moduko ipuin berezi bana idatzi dute.
Baina ez edozein ipuin!
Gelan, ezkutuko zozketa egin zuten "lagun ezkutuan" bezalaxe. Gero, lagun horretan pentsatuz —nolakoa den, zer gustatzen zaion...— ikasle bakoitzak ipuin bat idatzi zuen. Idazlanak zuzenduta eta txukun idatzi ondoren, pertsonaia nagusiaren marrazkiak egin eta portada koloretsua sortu zuen ikasle bakoitzak.
Azkenik, ipuinak opari paperetan bilduta jaso eta emateko unea iritsi zen. Jasotako opariaren ilusioa eta ematearen poza paregabeak izan ziren!
Durante la segunda evaluación, el alumnado de sexto curso ha estado aprendiendo cómo enriquecer sus escritos. Para cerrar este trabajo y poner en práctica lo aprendido, cada una y cada uno ha escrito un cuento especial, ¡digno de regalar!
¡Pero no un cuento cualquiera!
En clase hicieron un sorteo secreto, al estilo del "amigo invisible". Después, pensando en esa persona —cómo es, qué le gusta...—, cada alumna y alumno escribió un cuento personalizado. Una vez corregidos y pasados a limpio, dibujaron a los personajes principales y crearon una portada colorida.
Finalmente, llegó el momento de envolver los cuentos como regalo y entregarlos. ¡La ilusión de recibir el obsequio y la alegría de darlo fueron inolvidables!