Plazara! jaialdian estreinatu genuen Zor diegu, Lizeoaren 50. urteurrenaren harira sortutako kantua.
Jaialdian, Jurgi Ekizak eta Lizeoko abesbatzak (LH6ko ikasleak) lehen aldiz interpretatu zuten abestia, urteurreneko ospakizunetako une berezienetako bat bihurtuz.
Zor diegu kantuaren bidez, Badiako ikastola txikiak abiatzen lehenik, eta Lizeoa osatzen ondoren, herrigintzan aritutako pertsona guztien lana eta konpromisoa aitortu nahi izan ditugu. Gaur egun garena izateko ezinbestekoak izan diren belaunaldi guztiei eskainitako esker ona da.
Abestiak, beraz, oroimena, esker ona eta etorkizunerako konpromisoa uztartzen ditu, Lizeoaren ibilbidean parte hartu duten eta parte hartzen duten pertsona guztiak gogoan hartuta.
Hemen, jaialdian egin genuen estreinaldiaren bideoa ikus dezakezue, karaoke bertsioan, nahi duenak abestia ikasi, kantatu eta gurekin batera gozatzeko aukera izan dezan.
Era berean, eskerrak eman nahi dizkiegu Pasaiako eta Lezoko Udalei, urteurreneko ekitaldietan emandako laguntzagatik eta erakutsitako babesagatik. Haien ekarpena garrantzitsua izan da ospakizun hauek aurrera eramateko.
🎥 Gozatu abestiaren estreinaldiaz 💚🎶
En el festival Plazara! estrenamos Zor diegu, una canción creada con motivo del 50.º aniversario de Lizeoa.
En el festival, Jurgi Ekiza y el coro de Lizeoa (el alumnado de 6.º de Primaria) interpretaron la canción por primera vez, convirtiéndola en uno de los momentos más especiales de la celebración del aniversario.
A través de la canción Zor diegu, hemos querido reconocer el trabajo y el compromiso de todas las personas que participaron en la construcción de comunidad, primero poniendo en marcha la pequeña ikastola de la badia y, más tarde, dando forma a Lizeoa. Es una muestra de agradecimiento dedicada a todas las generaciones que han sido imprescindibles para que hoy seamos quienes somos.
La canción reúne, por tanto, memoria, gratitud y compromiso con el futuro, teniendo presentes a todas las personas que han formado y forman parte del recorrido de Lizeoa.
Aquí podéis ver el vídeo del estreno que hicimos en el festival, en versión karaoke, para que quien quiera pueda aprender la canción, cantarla y disfrutarla con nosotras y nosotros.
Asimismo, queremos dar las gracias a los Ayuntamientos de Pasaia y Lezo por la ayuda prestada y el apoyo mostrado en los actos del aniversario. Su aportación ha sido importante para poder llevar adelante estas celebraciones.
🎥 Disfrutad del estreno de la canción 💚🎶